رزرو بیلبورد های تبلیغاتی كسب و كار بدون تبلیغات مانند چشمك زدن به كسی در تاریكی است شما می دانید چه كار می كنید اما دیگران نمی دانندشما چه کاری انجام میدهید. (استوارت بریت) tag:http://billbord.mihanblog.com 2019-09-15T18:57:20+01:00 mihanblog.com تابلوی-چلنیوم-چیست؟ 2017-01-23T19:45:54+01:00 2017-01-23T19:45:54+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/605 مدیر وبلاگ تابلوی چلنیوم چیست؟ درباره تابلوی چلنیوم می توان اینطور عنوان کرد که : کلمه چلنیوم همان ( channelium) ترکیبی از دو کلمه لاتین ( channel + aluminium ) است Channel به معنی کانال و یا جسمی به شکل u است ، برای اینکه اشکال ،حروف فارسی و لاتین بعد از چسباندن نوارلبه   ( چلنیوم ) به کناره های کار حروف شکل u مانند به خود میگیرند ، در زبان لاتین از channel استفاده می شود و بخاطر اینکه جنس این لبه های کناری حروف از آلومینیوم میباشد ترکیب این دو کلمه را channelium نامیده اند و در فارسی عا تابلوی چلنیوم چیست؟

درباره تابلوی چلنیوم می توان اینطور عنوان کرد که : کلمه چلنیوم همان ( channelium) ترکیبی از دو کلمه لاتین ( channel + aluminium ) است Channel به معنی کانال و یا جسمی به شکل u است ، برای اینکه اشکال ،حروف فارسی و لاتین بعد از چسباندن نوارلبه   ( چلنیوم ) به کناره های کار حروف شکل u مانند به خود میگیرند ، در زبان لاتین از channel استفاده می شود و بخاطر اینکه جنس این لبه های کناری حروف از آلومینیوم میباشد ترکیب این دو کلمه را channelium نامیده اند و در فارسی عامیانه در کشور ما اصطلاحا چلنیوم گفته میشود که در سالهای اخیر بیشترین استفاده در سطح کشور را تابلو چلنیوم تشکیل داده است. و روند مصرف این نوع تابلو تبلیغاتی باسرعت بالائی رو به رشد است.

تابلوی چلنیوم

ویژگی چلنیوم :

یکی از ویژگی های چلنیوم نوار اسفنجی گرد گیر است که داخل لبه حروف می باشد . شرکت سازنده جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آب به داخل حروف آنرا تعبیه کرده است چون در دراز مدت از سیاه شدن لبه های دور پلکسی جلوگیری میکند . همچنین لبه های ورق چلنیوم دارای یک روکش محافظ نایلونی است که تا انتهای زمان ساخت و نصب حروف بروی سر درب شرکت ، پاساژ ، مغازه و یا هر واحدی تجاری روی ورق چلنیوم بای می ماند تا مانع از خط و خش بروی چلنیوم شود و در انتها توسط نصاب از روی کار جدا می شود .

اجزای تشکیل دهنده چلنیوم :

الف : رویه کار

رویه کار از جنس پلکسی گلس استفاده می شود ، ورق پلکسی استفاده شده در تابلو های برجسته ساخته شده در شرکت ما از نوع درجه یک و ساخت کشور تایوان بوده و از لحاظ کیفیت و ماندگاری مطمئن و درنوع خود ار بهترینهاست . این ورق های پلکسی معمولا در رنگهای متنوع موجود است که استفاده از آن بستگی نوع طراحی و انتخاب مشتری دارد .

ب : نوار دور کار

برجسته نشان دادن حرف دور کار هم از جنس چلنیوم با رنگهای نقره ای و طلایی استفاده می شود .

ج : روشنایی

در سالهای اخیر برای تامین روشنائی داخل حرف از smd استفاده می شود که به حروف ما در هنگام شب جلوه ویژه ای اضافه خواهد کرد .

انواع سایز چلنیوم :

چلنیوم در سایزهای ۷و۹و۱۱ سانتیمتر با رنگهای جیوه ای (نقره ای ) ، (طلایی) و مشکی ، سبز ، آبی ، قرمز ، سفید در بازار موجود میباشد.

اسپانیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان چلنیوم در جهان است . کشور تایوان نیز این محصول را بانام تجاری مختلف تولید و روانه بازار می کند بعد ازتایوان کشور چین هم طبق معمول سطح وسیعی از تولید چلنیوم دنیا را در دست گرفته .

تیم متخصص تابلوسازی نوآوران با سابقه و تجربه کاری بیش از ۱۵سال برای طراحی و ساخت انواع تابلوی چلنیوم در خدمت تمامی مشتریان و همکاران عزیز می باشد.


telegram : 09354051082

]]>
کارت ویزیت فلزی 2015-10-20T12:49:35+01:00 2015-10-20T12:49:35+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/604 مدیر وبلاگ کارت ویزیت فلزی   مدیریت سئو دیدگاه شما چیست؟ کارت ویزیت فلزی کارت ویزیت فلزی یکی از انواع کارت ویزیت های خاص و منحصر به فرد می باشد که بصورت تخصصی توسط گروه چاپ ، طراحی و تبلیغاتی نوآوران انجام میگیرد کارت ویزیت فلزی

کارت ویزیت فلزی

کارت ویزیت فلزی

کارت ویزیت فلزی یکی از انواع کارت ویزیت های خاص و منحصر به فرد می باشد که بصورت تخصصی توسط گروه چاپ ، طراحی و تبلیغاتی نوآوران انجام میگیرد

کارت ویزیت فلزی

کارت ویزیت فلزی

]]>
اهمیت کارت ویزیت 2015-10-19T13:21:31+01:00 2015-10-19T13:21:31+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/603 مدیر وبلاگ اهمیت کارت ویزیت اهمیت کارت ویزیت: کارت ویزیت،بهترین و اساسی ترین ابزاری است که برای معرفی و اطلاع رسانی شغل و پیشه خود بایدهمیشه و در هر مکان و زمانی به همراه داشته باشیم.تهیه کارت ویزیت یکی از اولین و بهترین کارهای است که برای پیشرفت،اعتبار دادن و معرفی کردن کسب و کار خود باید انجام دهیم . شما کارت ویزیت  را به مخاطبان و مشتریان احتمالی خود خواهید داد تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را در کارت ویزیت شماداشته باشند. اهمیت کارت ویزیت

اهمیت کارت ویزیت

اهمیت کارت ویزیت:

کارت ویزیت،بهترین و اساسی ترین ابزاری است که برای معرفی و اطلاع رسانی شغل و پیشه خود بایدهمیشه و در هر مکان و زمانی به همراه داشته باشیم.تهیه کارت ویزیت یکی از اولین و بهترین کارهای است که برای پیشرفت،اعتبار دادن و معرفی کردن کسب و کار خود باید انجام دهیم . شما کارت ویزیت  را به مخاطبان و مشتریان احتمالی خود خواهید داد تا اطلاعات لازم برای تماس با شما را در کارت ویزیت شماداشته باشند.

]]>
تعرفه چاپ پاکت نامه 2015-09-19T10:38:04+01:00 2015-09-19T10:38:04+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/602 مدیر وبلاگ تعرفه چاپ انواع پاکت نامه ملخی با بهترین کیفیت چاپ و مناسب ترین قیمت با کاغذهای مختلف: کاغذ تحریر گرماژ 80 تا 160 گرم، کاغذ گلاسه گرماژ 135 تا 300 گرم و کاغذ کتان و کاغذ کتان فانتزی در گرماژهای مختلف .لیست قیمت ویژه همکارچاپ پاکت نامه ملخی    تیراژ1000    افزایش قیمت به ازای هر 1000 عدد تا تیراژ 5000 لیست قیمت ویژه همکارچاپ پاکت نامه ملخی    تیراژ1000    افزایش قیمت به ازای 
هر 1000 عدد تا تیراژ 5000
تعرفه چاپ پاکت نامه ]]>
برندینگ و بازاریابی: تفاوت این دو در چیست؟ 2015-09-09T06:23:50+01:00 2015-09-09T06:23:50+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/601 مدیر وبلاگ تعدادی از شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی را درک نمی کنند. در این مقاله در پی توضیح دلیل اهمیت این دو، اما به گونه ای متفاوت از یکدیگر، هستیم. برند و بازاریابی و تفاوت های موجود بین آنها، در حوزه کسب و کار و تجارت نیست که توسط مخاطبین آن حوزه ها به شکلی نا درست درک شده است. این موضوع در بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک و حتی در بخش های بازاریابی آنها هم به درستی درک و نهادینه نشده است. در حقیقت در این مطلب در پی ارائه راهنمایی ساده برای کمک کردن به ش تعدادی از شرکت ها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت های موجود بین برندینگ و بازاریابی را درک نمی کنند. در این مقاله در پی توضیح دلیل اهمیت این دو، اما به گونه ای متفاوت از یکدیگر، هستیم.

برند و بازاریابی و تفاوت های موجود بین آنها، در حوزه کسب و کار و تجارت نیست که توسط مخاطبین آن حوزه ها به شکلی نا درست درک شده است. این موضوع در بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک و حتی در بخش های بازاریابی آنها هم به درستی درک و نهادینه نشده است.

در حقیقت در این مطلب در پی ارائه راهنمایی ساده برای کمک کردن به شما و هدایت شما در بین این دو حوزه و یافتن پتانسیل های آنها جهت ارتقاء کسب و کار شما هستیم.

 

Branding_vs_Marketing

 

]]>
بازاریابی صنعتی چیست؟ 2015-09-08T18:15:17+01:00 2015-09-08T18:15:17+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/600 مدیر وبلاگ تاکنون فکر کرده‌اید که چگونه یک شرکت بزرگ صنعتی مثل فولاد، مجموعه مپنا یا . . . و از نمونه‌های خارجی آن شرکت‌های موجود در لیست 500 شرکت برتر دنیا برای بیش از هزاران کارمند خود کامپیوترهای جدید تهیه می‌کنند؟ مطمئنا آنها نماینده خود را به محل فروش این محصولات برای تهیه این تعداد کامپیوتر به بهترین قیمت اعزام نمی‌کنند!!! در حالیکه چنین معاملاتی برای موفقیت آینده کسب‌وکارها بسیار حیاتی است مطمئنا آنها نماینده خود را به محل فروش این محصولات برای تهیه این تعداد کامپیوتر به بهترین قیمت اعزام نمی‌کنند!!! در حالیکه چنین معاملاتی برای موفقیت آینده کسب‌وکارها بسیار حیاتی است ]]> بازاریابی حرفه‌ای: ۵ نکته‌ی حیاتی برای فروش بیشتر 2015-09-08T13:46:43+01:00 2015-09-08T13:46:43+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/599 مدیر وبلاگ برای داشتن بازاریابی موفق باید پنج نکته مهم را در نظر داشته باشیم. هرگاه به مشکلی در زمینه فروش بر می‌خوریم، علتش این است که یکی از این پنج نکته رعایت نکرده ایم. نکته اول، مربوط به محصولات یا خدمات است. دقیقاً مشخص کنید چه کالا یا خدمتی را به بازار روانه می‌کنید؟ اگر اشخاص کالا یا خدمات شما را به مقدار زیاد نمی‌خرند، ببینید اشکال کار کجاست و آیا محصول شما ویژگی‌های خاصی دارد که باب طبع مشتریان نیست. نکته دوم، قیمت است. برای کالا یا خدمات خود چه قیمتی درخواست می‌کنید؟ آیا قیمتی که بازاریابی حرفه‌ای: ۵ نکته‌ی حیاتی برای فروش بیشتر

برای داشتن بازاریابی موفق باید پنج نکته مهم را در نظر داشته باشیم. هرگاه به مشکلی در زمینه فروش بر می‌خوریم، علتش این است که یکی از این پنج نکته رعایت نکرده ایم.

نکته اول، مربوط به محصولات یا خدمات است.

دقیقاً مشخص کنید چه کالا یا خدمتی را به بازار روانه می‌کنید؟ اگر اشخاص کالا یا خدمات شما را به مقدار زیاد نمی‌خرند، ببینید اشکال کار کجاست و آیا محصول شما ویژگی‌های خاصی دارد که باب طبع مشتریان نیست.

نکته دوم، قیمت است.

برای کالا یا خدمات خود چه قیمتی درخواست می‌کنید؟ آیا قیمتی که برای محصول خود تعیین کردید مناسب و منطقی ست؟ آیا این قیمت در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن دارد و اصولاً می‌تواند خوب فروش کند؟ حاشیه سود شما چقدر است؟ می‌توانید با این قیمت به سودی مناسب برسید؟ بررسی کنید که آیا لازم است قیمت محصولات یا خدمات خود را کاهش یا افزایش دهید؟

نکته سوم، مکان است.

به عبارت دیگر، کالای خود را کجا عرضه می‌کنید؟ گاها پیش می‌آید که ارائه کالا یا خدمات شما در مکان جغرافیایی خاصی فروش شما را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد؟ بعضی از مؤسسات و شرکت‌های تجاری صرفاً با تغییر مکان خود توانسته‌اند به سودهای کلانی دست یابند.

چهارمین نکته مهم، تبلیغات فروش است.

چگونه کالایتان را تبلیغ و سپس آن را برای فروش به بازار عرضه می‌کنید؟ آیا روش‌های تبلیغاتی که تاکنون اتخاذ کرده‌اید مفید و مؤثر بوده‌اند؟ آیا توانسته‌اید به اندازه‌ای که هزینه کرده‌اید و زمان گذاشته‌اید، تعداد مشتری کافی به تجارت خود جلب کنید؟ شاید برای فروش بیشتر تنها لازم باشد تغییرات جزئی در برنامه تبلیغاتی خود ایجاد کنید به عنوان مثال برخی متدهای تبلیغاتی ناکارآمد را حذف و در عوض از روش‌های نوین برای فروش محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

نکته پنجم و پایانی هم درباره دیدگاه مشتریان نسبت به کالا یا خدمات شماست.

مشتریان درباره کالا یا خدمات شما چه نظری دارند؟ از چه شهرت و اعتباری در ذهن مشتریان و همکاران خود بهره‌مندید؟ خریداران درباره کالای شما چه ذهنیتی دارند و چه می‌گویند؟ کالا یا خدمات شما چه تأثیری بر زندگی مشتریان شما گذاشته است و اصولاً چه مشکلی را حل و از پیش روی مشتریان شما برداشته است؟

]]>
لینک 2015-08-29T10:23:39+01:00 2015-08-29T10:23:39+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/597 مدیر وبلاگ .zepoir{padding:0.5%;background:#F7F7F7;direction:rtl;text-decoration:none} .zepoir a{color:#FF6600;text-decoration:none;} .zepoir a:hover{color:#99CC00} » کتاب پردازش تصویر با استفاده از نرم افزار MATLAB » lab louncher » زاپیا نرم افزار انتقال فایل برای کامپیوتر » آموزش فن بیان ، اصول سخنرانی - قسمت دوم » اموزش دستورات sql » یادگیری نویسندگی وب + لینک داخلی + لینک خارجی » دانلود کتاب فیزیک هالیدی فارسی + حل المسائل » آموزش ساخت ربات How to Build a Robot 2014 » اصطلاحات تخصصی بورس » اشنایی با ]]> 160 نکته مدیریتی 2015-08-23T15:44:06+01:00 2015-08-23T15:44:06+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/596 مدیر وبلاگ                         اگر به تازگی به سمت مدیر فروش، مدیر واحد پشتیبانی فروش، مدیر واحد تحقیق و توسعه رسیدین یا در کنار یکی از آشنایان خود مشغول به یادگیری کار هستین و این شخص به شما قول پیشرفت در کار رو داده، بدونین که اون شخص از شما یک سری انتظاراتی رو به صورت پیش فرض داره، یعنی اینکه بدونین چه کاری درسته و چه کاری غلط، چون اون فرد در آینده می خواد مجموعش رو به شما بسپره!این 160 نکته مدیریتی حاصل تجربه     
            
    
    اگر به تازگی به سمت مدیر فروش، مدیر واحد پشتیبانی فروش، مدیر واحد تحقیق و توسعه رسیدین یا در کنار یکی از آشنایان خود مشغول به یادگیری کار هستین و این شخص به شما قول پیشرفت در کار رو داده، بدونین که اون شخص از شما یک سری انتظاراتی رو به صورت پیش فرض داره، یعنی اینکه بدونین چه کاری درسته و چه کاری غلط، چون اون فرد در آینده می خواد مجموعش رو به شما بسپره!
این 160 نکته مدیریتی حاصل تجربه ئ شکست خیلی از مدیران موفق دنیاست! یعنی دقیقا همون راهی که امثال شما نباید بری!
بدونین که درآمد ماهی 6 میلیون تومن رو به کسی میدن که 6 میلیون تومن بیرزه!
    
        دانلود - 1000 تومان    
    
    
         ]]>
مشاور تبلیغات و فروش خوبی باشید همه چیز به دانش شما برمیگردد. 2015-08-16T14:55:37+01:00 2015-08-16T14:55:37+01:00 tag:http://billbord.mihanblog.com/post/594 مدیر وبلاگ داستان کوتاه و خواندنی مزد دانش :مهندسی بود که در تعمیر دستگاه های مکانیکی استعداد و تبحر داشت. او پس از۳۰ سال خدمت صادقانه با یاد و خاطری خوش باز نشسته شد. دو سال بعد، از طرف شرکت درباره رفع اشکال به ظاهر لاینحل یکی از دستگاه های چندین میلیون دلاری با او تماس گرفتند. آنها هر کاری که از دستشان بر می آمد انجام داده بودند و هیچ کسینتوانسته بود اشکال را رفع کند. مزد دانش


داستان کوتاه و خواندنی مزد دانش :

مهندسی بود که در تعمیر دستگاه های مکانیکی استعداد و تبحر داشت. او پس از۳۰ سال خدمت صادقانه با یاد و خاطری خوش باز نشسته شد. دو سال بعد، از طرف شرکت درباره رفع اشکال به ظاهر لاینحل یکی از دستگاه های چندین میلیون دلاری با او تماس گرفتند. آنها هر کاری که از دستشان بر می آمد انجام داده بودند و هیچ کسینتوانسته بود اشکال را رفع کند. ]]>