تبلیغات
page contents رزرو بیلبورد های تبلیغاتی - بازاریابی حرفه‌ای: ۵ نکته‌ی حیاتی برای فروش بیشتر

رزرو بیلبورد های تبلیغاتی

با تبلیغات برای محصول و برند خود فروش بیشتری را بدست آورید موبایل:09111342301

 

بازاریابی حرفه‌ای: ۵ نکته‌ی حیاتی برای فروش بیشتر

 
تعداد بازدید :

نوع مطلب :ابزارهای تبلیغات ،

نوشته شده توسط: مدیر وبلاگ

بازاریابی حرفه‌ای: ۵ نکته‌ی حیاتی برای فروش بیشتر

برای داشتن بازاریابی موفق باید پنج نکته مهم را در نظر داشته باشیم. هرگاه به مشکلی در زمینه فروش بر می‌خوریم، علتش این است که یکی از این پنج نکته رعایت نکرده ایم.

نکته اول، مربوط به محصولات یا خدمات است.

دقیقاً مشخص کنید چه کالا یا خدمتی را به بازار روانه می‌کنید؟ اگر اشخاص کالا یا خدمات شما را به مقدار زیاد نمی‌خرند، ببینید اشکال کار کجاست و آیا محصول شما ویژگی‌های خاصی دارد که باب طبع مشتریان نیست.

نکته دوم، قیمت است.

برای کالا یا خدمات خود چه قیمتی درخواست می‌کنید؟ آیا قیمتی که برای محصول خود تعیین کردید مناسب و منطقی ست؟ آیا این قیمت در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن دارد و اصولاً می‌تواند خوب فروش کند؟ حاشیه سود شما چقدر است؟ می‌توانید با این قیمت به سودی مناسب برسید؟ بررسی کنید که آیا لازم است قیمت محصولات یا خدمات خود را کاهش یا افزایش دهید؟

نکته سوم، مکان است.

به عبارت دیگر، کالای خود را کجا عرضه می‌کنید؟ گاها پیش می‌آید که ارائه کالا یا خدمات شما در مکان جغرافیایی خاصی فروش شما را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد؟ بعضی از مؤسسات و شرکت‌های تجاری صرفاً با تغییر مکان خود توانسته‌اند به سودهای کلانی دست یابند.

چهارمین نکته مهم، تبلیغات فروش است.

چگونه کالایتان را تبلیغ و سپس آن را برای فروش به بازار عرضه می‌کنید؟ آیا روش‌های تبلیغاتی که تاکنون اتخاذ کرده‌اید مفید و مؤثر بوده‌اند؟ آیا توانسته‌اید به اندازه‌ای که هزینه کرده‌اید و زمان گذاشته‌اید، تعداد مشتری کافی به تجارت خود جلب کنید؟ شاید برای فروش بیشتر تنها لازم باشد تغییرات جزئی در برنامه تبلیغاتی خود ایجاد کنید به عنوان مثال برخی متدهای تبلیغاتی ناکارآمد را حذف و در عوض از روش‌های نوین برای فروش محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

نکته پنجم و پایانی هم درباره دیدگاه مشتریان نسبت به کالا یا خدمات شماست.

مشتریان درباره کالا یا خدمات شما چه نظری دارند؟ از چه شهرت و اعتباری در ذهن مشتریان و همکاران خود بهره‌مندید؟ خریداران درباره کالای شما چه ذهنیتی دارند و چه می‌گویند؟ کالا یا خدمات شما چه تأثیری بر زندگی مشتریان شما گذاشته است و اصولاً چه مشکلی را حل و از پیش روی مشتریان شما برداشته است؟





 
+ +