تبلیغات
page contents رزرو بیلبورد های تبلیغاتی - یک لوگو خوب از چه ویژگی های برخوردار می باشد؟

رزرو بیلبورد های تبلیغاتی

با تبلیغات برای محصول و برند خود فروش بیشتری را بدست آورید موبایل:09111342301

 

یک لوگو خوب از چه ویژگی های برخوردار می باشد؟

 
تعداد بازدید :

نوع مطلب :گرافیک ،تبلیغات ،

نوشته شده توسط: مدیر وبلاگ

اصول طراحی لوگو

اصول طراحی لوگو، یکی از حوزه های مهم در طراحی گرافیک می باشد، همچنین یکی از دشوارترین زمینه ها برای حرفه ای شدن. لوگو تصویری است که نماد یک سازمان را برای همه نمایان خواهد کرد. از آنجایی که آرم به منظور نشان دادن علامت های تجاری، هویت شرکت و به رسمیت شناختن و شناساندن فوری شرکت به مشتری می باشد، به ندرت آن را طراحی مجدد می کنند.پس در طراحی آن باید بسیار دقیق و صبور باشیم.

رنگ انتخابی برای لوگو در به رسمیت شناختن برند تجاری بسیار مهم است، اما نمی بایست آن را بعنوان یک جزء جدایی ناپذیر درطراحی لوگو (آرم)، که می تواند با کاربرد های خود در تضاد باشد در نظر گرفت. برخی از رنگ ها با احساسات خاص شکل و ارتباط گرفته است و طراح می خواهد از این طریق آن را انتقال دهد. برای مثال، رنگ تند مانند قرمز، به منظور جلب توجه رانندگان در بزرگراه ها استفاده میشود و متناسب برای شرکت هایی که نیاز به توجه اینچنینی دارند می باشد. شرکت های که می خواهند احساسات میهن پرستانه را در خود حفظ کنند معمولا از رنگهای مورد استفاده در پرچم کشورشان استفاده می کنند. سبز اغلب مرتبط با بخش سلامت و بهداشت، و آبی روشن و یا نقره ای اغلب منعکس کننده مواد غذایی رژیمی می باشند.

 

در انتها ۵نکته مهم در طراحی یک لوگو خوب:

اصول طراحی لوگو

۱- ساده : لوگو ساده بهتر از لوگو های پیچیده و شلوغ می باشد

۲- یادآورنده:یک لوگوی خوب راحت در ذهن مخاطب حک شود.

۳- تاثیرگذار : یک لوگوی خوب باید همیشه و در کوتاهترین زمان در بیننده تاثیرگذار باشد.

۴- چند منظوره ،تطبیق پذیر: لوگو خوب می بایست منطبق با استاندارد های طراحی و چاپ و قابل ارائه به صورت های مختلف باشد.

۵- مرتبط : یک لوگوی خوب باید مربوط به کسب و کار شما باشدو معنای خوبی از کار شما را به ذهن مخاطب القاءکند. اصول

طراحی لوگو اصول طراحی لوگو

 








 
+ +