تبلیغات
page contents رزرو بیلبورد های تبلیغاتی - ۴۵ قانون برای خلق یک طراحی لوگوی عالی

رزرو بیلبورد های تبلیغاتی

با تبلیغات برای محصول و برند خود فروش بیشتری را بدست آورید موبایل:09111342301

 

۴۵ قانون برای خلق یک طراحی لوگوی عالی

 
تعداد بازدید :

نوع مطلب :گرافیک ،

نوشته شده توسط: مدیر وبلاگ

آیا تاحالا شده که بخواهید لوگو طراحی کنید اما ندانید باید از کجا شروع کنید ؟ و چطوری شروع کنید ؟ با چه اصولی پیش بروید ؟پ

این مقاله شامل ۴۵ قانون برای خلق یک طراحی لوگو که به ۲ زبان انگلیسی و زبان شیرین پارسی می باشد




۴۵ قانون برای خلق یک طراحی لوگوی عالی



این لیست نمایش دهنده طراحی های اصلی استفاده شده در مشهورترین لوگوهای دنیاست. ترجمه در انتهای پست می باشد…
Do not use more than three colors.
Get rid of everything that is not absolutely necessary.
Type must be easy enough for your grandma to read.
The logo must be recognizable.
Create a unique shape or layout for the logo.
Completely ignore what your parents and/or spouse think about the design.
Confirm that the logo looks appealing to more than just three (3) individuals.
Do not combine elements from popular logos and claim it as original work.
Do not use clipart under any circumstances.
The logo should look good in black and white.
Make sure that the logo is recognizable when inverted.
Make sure that the logo is recognizable when resized.
If the logo contains an icon or symbol, as well as text, place each so that they complement one another.
Avoid recent logo design trends. Instead, make the logo look timeless.
Do not use special effects (including, but not limited to: gradients, drop shadows, reflections, and light bursts).
Fit the logo into a square layout if possible, avoid obscure layouts.
Avoid intricate details.
Consider the different places and ways that the logo will be presented.
Invoke feelings of being bold and confident, never dull and weak.
Realize that you will not create a perfect logo.
Use sharp lines for sharp businesses, smooth lines for smooth businesses.
The logo must have some connection to what it is representing.
A photo does not make a logo.
You must surprise customers with presentation.
Do not use more than two fonts.
Each element of the logo needs to be aligned. Left, center, right, top, or bottom.
The logo should look solid, with no trailing elements.
Know who is going to be looking at the logo before you think of ideas for it.
Always choose function over innovation.
If the brand name is memorable, the brand name should be the logo.
The logo should be recognizable when mirrored.
Even large companies need small logos.
Everyone should like the logo design, not just the business that will use it.
Create variations. The more variations, the more likely you are to get it right.
The logo must look consistent across multiple platforms.
The logo must be easy to describe.
Do not use taglines in the logo.
Sketch out ideas using paper and pencil before working on a computer.
Keep the design simple.
Do not use any “swoosh” or “globe”symbols.
The logo should not be distracting.
It should be honest in its representation.
The logo should be balanced visually.
Avoid bright, neon colors and dark, dull colors.
The logo must not break any of the above rules.

1. هرگز بیشتر از سه رنگ استفاده نکنین.

۲٫ از شر هرچی اضافیه خودتونو خلاص کنید.

۳٫ طوری طراحیش کنین که حتی مادربزرگتون هم بتونه راحت بخوندش!

۴٫ لوگو باید قابل تشخیص باشه.

۵٫ یه شکل منحصر به فرد برای لوگو در نظر بگیرین.

۶٫ کاملا نظر اطرافیانتان را نادیده بگیرید!!!

۷٫با نشون دادن لوگو به سه نفر متفاوت مطمئن شید که لوگو جذابه.

۸٫ نیاین از جزئیات آرمهای مهم یه ترکیب درست کنین و ادعا داشته باشین که این یه لوگوی جدیده!

۹٫ از کلیپ آرت تحت هیچ شرایطی استفاده نکنین.

۱۰٫ لوگو باید در شرایط سیاه و سفید خوب دیده شود.

۱۱٫ مطمئن شید که لوگو موقعی که از لحاظ رنگی عکس می شود قابل تشخیص است.

۱۲٫ مطمئن شید که لوگو موقعی مه تغییر اندازه می ده قابل تشخیصه.

۱۳٫ اگر لوگو از متن و عکس تشکیل شده دقت داشته باشین که جای هر کدوم کاملا مشخص باشه.

۱۴٫ سعی کنین لوگوتون از لحاظ زمانی بی انتها باشه و از خشک بودن اون جلوگیری کنین.

۱۵٫ سعی کنین از جلوه های ویژه استفاده نکنین.

۱۶٫ سعی کنین از ساختاری مربعی شکل برای آرمتون استفاده کنین. از ساختارهای مخفی جلوگیری کنین.

۱۷٫ از جزئیات پیچیده بپرهیزید.

۱۸٫مکانهای مختلفی که آرم نمایش داده خواهد شد نیز در نظر بگیرین.

۱۹٫ سعی کنین جسور باشین و با اعتماد بنفس، از کسل بودن و ضعیف بودن بپرهیزید.

۲۰٫ متوجه باشین که شما نمی تونین یه لوگوی خیلی عالی خلق کنین.

۲۱٫ برای تجارتهای سخت از خطوط صاف و برای تجارتهای نرمتر از خطوط نرمتر استفاده کنین.

۲۲٫ لوگو باید به موضوع ربط داشته باشه.

۲۳٫ یه عکس لوگو نمی سازه.

۲۴٫ شما باید مشتری رو با یک ارائه خوب غافلگیر کنین.

۲۵٫ از بیشتر از دو فونت استفاده کنین.

۲۶٫همه اجزای یک لوگو باید بر اساس بالا، پایین، چپ، راست یا مرکز هماهنگ سازی شوند.

۲۷٫ لوگو باید دیدی جامد داشته باشد، از عناصر بک گراندی بپرهیزید.

۲۸٫ بدونین کی به این لوگو نگاه خواهد کرد قبل از اینکه ایده ای در ذهن بپرورید.

۲۹٫ همیشه تابعی از نوآوری را انتخاب نمائید.

۳۰٫ اگر مارک و نام تجاری قابل به یاد ماندن است، او را لوگو کنید.

۳۱٫ لوگو وقتی آئینه ای می شود باید قابل تشخیص باشد.

۳۲٫ حتی شرکتهای بزرگ هم نیاز به یک لوگوی کوچک دارند.

۳۳٫ همه باید لوگو را دوست داشته باشند نه فقط تجارتی که این لوگو در آن مصرف شده است.

۳۴٫ تنوع را زیاد کنید. هرچه تنوع و متغیرهای کار زیادتر باشد برای طراحی راحت ترید.

۳۵٫ لوگو در چندین پلت فرم باید استوار به نظر آید.

۳۶٫ لوگو باید برای توضیح ساده به نظر آید.

۳۷٫ از تگ لاینها در لوگو استفاده نکنین.

۳۸٫ ایده خودتونو قبل از پیاده کردن با کامپیوتر با کاغذ و مداد پیاده سازی کنید.

۳۹٫ طراحی رو ساده نگه دارین.

۴۰٫ از نماد جهان استفاده نکنین.

۴۱٫ لوگو نباید منحرف کننده باشد.

۴۲٫ باید در ارائه لوگو صادقانه پیش رفت.

۴۳٫ لوگو باید در دید متعادل به نظر آید.

۴۴٫ از رنگهای کمرنگ، نئونی، کسل کننده تیره استفاده نکنین.

و بالاخره؛

۴۵٫ در طراحی لوگو نباید هیچ کدوم از این قانونها شکسته شوند.



ترجمه: پرتال آکســایا

منبع: http://tannerchristensen.com



 
+ +